Sfere albastre care plutesc deasupra Pământului, surprinse de imaginile NASA. Ce sunt de fapt

sfere
NASA Earth Observatory

NASA a dezvăluit imagini uimitoare ale unor sfere luminoase albastre plutind deasupra Pământului.

Observatorul Pământului de la NASA a re-postat imaginile după ce au fost făcute anul trecut, informează The Sun.

„Un astronaut de la bordul Stației Spațiale Internaționale (ISS) a făcut această fotografie în timp ce orbita deasupra Asiei de Sud-Est și privea către marginea Pământului”, a explicat NASA.

O sferă luminoasă albastră poate fi văzută în centrul de jos al imaginii și unul poate fi văzut în dreapta.

Scenele pot arăta ca și cum ar fi desprinse din science fiction, dar există două fenomene care pot explica imaginile ciudate.

europa-jupiter
NASA a lansat imagini cu satelitul natural a lui Jupiter care „ar putea adăposti viață extraterestră”
VIDEO. „Aici se vând case cu un dolar!” Romania, micul sat depopulat din Pennsylvania văzut prin ochii a doi români

Marea sferă din centru este de fapt un fulger.

Cea din dreapta este Luna.

Fulgerele sunt de obicei greu de văzut de pe ISS, dar acesta a avut loc într-un interval perfect sincronizat în nori.

Norii din jur au fost luminați de fulgere și s-a format patul albastru cu aspect ciudat.

Un truc de lumină ajută, de asemenea, Luna să arate ca o pată albastră ciudată în imagine.

Potrivit Live Science, poziția Lunii în raport cu ISS înseamnă că este observată în timp ce lumina soarelui se reflectă asupra ei prin atmosfera Pământului. Acest lucru poate transforma Luna într-o pată albastră neclară pentru spectatorii astronauților.

O altă caracteristică izbitoare a imaginii sunt orașele iluminate din Thailanda.

Strălucirea portocalie din jurul Pământului arată atmosfera curbată.

Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
NASA a reușit să schimbe traiectoria asteroidului Dimorphos

Misiunea spațială prin care un asteroid a fost deviat de pe traiectoria sa, la finele lunii septembrie, a fost un succes, a anunțat NASA.

Primele imagini realizate de o navă spațială a NASA cu satelitul natural înghețat a lui Jupiter i-au uimit pe oamenii de știință, scrie DailyStar.

Misiunea DART a NASA s-a lovit cu succes de un asteroid. Cum s-a văzut momentul de pe Pământ | VIDEO

Moment istoric: o navetă spaţială a NASA s-a izbit în mod intenţionat de un asteroid, în primul test de apărare planetară făcut de umanitate, relatează CNN.

Misiune spațială fără precedent. NASA încearcă să devieze un asteroid. Momentul va putea fi urmărit LIVE

Luni noapte, omenirea încearcă să devieze un asteroid pentru a testa o variantă de apărare a Pământului în viitor. Mai mulţi cercetători români fac parte din echipa acestei misiuni spaţiale fără precedent.

POLITICO: Anularea interzicerii maşinilor cu combustie în UE, prima țintă a dreptei după alegeri. „A fost o greșeală”

Manfred Weber, şeful grupului de centru-drepta PPE, promite ca în negocierile din zilele următoare să facă presiuni pentru eliminarea interdicţiei privind motoarele cu combustie.

Alegeri locale 2024. Noi rezultate provizorii: PSD-PNL - 71% la primării și 65% la consiliile locale

PSD a obţinut 36,26% din voturile pentru Consiliile locale, fiind urmat de PNL cu 29,41% şi de AUR cu 9,35%, arată rezultatele parţiale anunţate de Biroul Electoral Central, marţi seară, conform datelor centralizate până la ora 22:00.

Joe Biden, după ce fiul său a fost condamnat penal:
Joe Biden, după ce fiul său a fost condamnat penal: "Suntem foarte mândri de el"

Președintele SUA, Joe Biden, a reacțioant, marți, după ce fiul său, Hunter, a fost găsit vinovat pentru că a mințit în legătură cu consumul de droguri pentru a cumpăra ilegal o armă