Cea mai clară imagine a planetei Neptun din ultimii 30 de ani. Se văd inclusiv inelele

×
Codul embed a fost copiat

NASA prezintă o imagine uimitoare a planetei Neptun. A fost realizată de telescopul spațial James Webb, cel mai performant care există.

Este cea mai clară imagine a lui Neptun din ultimii 30 de ani.

Telescopul a surprins inclusiv inelele planetei și este pentru prima dată când NASA le vede în infraroșu. Cât despre acea lumină strălucitoare aflată deasupra, nu este o stea.

DART
NASA va izbi o navă spațială de un asteroid. Ce înseamnă experimentul pentru planeta Pământ
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Este cea mai neobişnuită Lună a lui Neptun, Triton, care reflectă în medie 70 la sută din lumina solară primită.

Aflat la o distanţă de 30 de ori mai mare de Soare comparativ cu Pământul, Neptun orbitează în una dintre cele mai întunecate zone ale sistemului nostru solar.

A fost descoperită în 1846, fiind prima planetă găsită în urma unor calcule matematice.

Galerie de lux în finala Champions League! Partenerele starurilor de la Real Madrid și Borussia Dortmund, prezente pe Wembley
Primele imagini cu planeta Marte surprinse de telescopul spațial James Webb. Ce a descoperit NASA cu ajutorul lui. FOTO

Telescopul spațial James Webb de la NASA a surprins primele imagini și spectre ale planetei Marte.

Administrația Națională pentru Aeronautică și Spațiu (NASA) din Statele Unite se pregătește să testeze capacitatea planetei de a se apăra împotriva asteroizilor capabili de a distruge Pământul.

Noi detalii şi imagini impresionante ale nebuloasei Tarantula, dezvăluite de telescopul James Webb

NASA a publicat o serie de noi imagini surprinse de telescopul James Webb, în care apar mii de stele ce nu au mai fost văzute până acum.

Lansarea mega-rachetei Artemis către Lună a fost amânată din nou. Anunțul făcut de NASA

NASA a amânat din nou lansarea mega-rachetei către Lună, pentru o misiune test care lansează un nou program, Artemis, la 50 de ani de la ultimul zbor al Apollo, scrie News.ro.

Tinerele românce luate de ape în Italia au fost găsite decedate. Nu se știe nimic despre băiatul care le însoțea

Trupurile neînsuflețite a doi dintre cei trei tineri români care au dispărut în apele râului Natisone după ce, vineri, au fost luaţi de ape sub podul Romano din Orsaria di Premariacco (Udine).

Scandal electoral și bătăi de stradă la Belciugatele. Echipa PSD s-a confruntat dur cu cea a PNL. Poliția a intervenit

Primarul și viceprimarul PSD din comuna Belciugatele au fost implicați într-un scandal electoral care s-a lăsat cu intervenția Poliției și a Ambulanței.

ÎPS Teodosie și-a exprimat public părerea despre donarea de organe. Pe care dintre acestea „nu este moral să le dăm”

Arhiepiscopul Tomisului, ÎPS Teodosie, şi-a exprimat public opinia despre donarea de organe, întrebat despre acest subiect în emisiunea la care participă cu regularitate, la un post de radio.