Șocul de care a avut parte un cuplu când a ajuns la aeroport, după ce a rezervat biletele telefonic

cuplu din australia vacanta esuata
Getty

Un cuplu din Australia care se pregătea să plece în SUA s-a trezit că rezervarea lor nu fusese operată. A pierdut 10.000 de dolari australieni (aproape 6.700 de dolari americani) și toată vacanța a fost dată peste cap, relatează News.com.au.

Evan Jones, în vârstă de 63 de ani, și soția sa Wendy urmau să zboare din Melbourne în SUA pe 14 august anul trecut.

S-au prezentat la aeroport gata să înceapă călătoria de trei săptămâni, dar au primit o veste proast[. Li s-a spus că nu figurează cu bilete rezervate, iar cuplul a fost nevoit să achiziționeze altele pentru aceeași călătorie. Mai mult, problemele s-au ținut lanț.

Istoria unei vacanțe eșuate

Rezervarea a fost făcută telefonic, a povestit ulterior bărbatul, fără să știe că compania aeriană se confrunta de ceva vreme cu probleme de sistem, iar rezervarea, făcută cu puncte nu s-a înregistat.

„Când am ajuns la aeroport pentru a face check-in la ora 9 dimineața în acea duminică, oamenii de la ghișeu ne-au informat că rezervarea nu a fost emisă corect și că trebuie să sunăm la Qantas Reservations”, a spus Jones pentru news.com.au .

Citește și
avion
Cum a reușit o companie aeriană din România să păgubească 250 de americani. Aeronava care trebuia să îi transporte nu exista
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială

„După mai bine de o oră la telefon cu serviciul de rezervări al companiei, nu am avut altă alternativă decât să rezerv alte zboruri, de la Melbourne cu escală la Dallas.”

Costul suplimentar total pe care a trebuit să-l plătesc a fost de 9.888,90 de dolari (australieni), ceea ce este mai mult decât dublu față de rezervarea inițială. Aceleași zboruri rezervate cu doi ani în urmă costau 2.337 de dolari (australieni).”

Soții Jones au povestit că au fost șocați să afle că a existat o problemă cu rezervarea, deoarece au primit confirmarea cu locurile alocate și, de asemenea, un mesaj cu o zi înainte despre check-in. 

„În niciun moment Qantas nu a informat că este ceva în neregulă cu rezervarea până când am ajuns la ghișeul de check-in pe 14 august”, a spus el.

„Noul zbor pe care a trebuit să-l rezerv a întârziat trei ore, așa că am ratat zborul de legătură de la Dallas. În loc să ajungem la 16.00, am ajuns după miezul nopții.

„Ne-a făcut să pierdem mașina închiriată, plătită în avans, deoarece locația era închisă, apoi a trebuit să plătim pentru tarifele de taxi pentru cele trei zile cât am fost în Dallas.”

Mai mult, Jones a spus că a trebuit să vândă, de asemenea, 10.000 de dolari în acțiuni din fondurile sale de pensionare pentru a elimina datoria de credit de costul noilor bilete.

Cum se apară compania aeriană

Potrivit companiei aeriene, australianul a primit trei e-mailuri în cele 48 de ore de la efectuarea rezervării, reamintindu-i să finalizeze rezervarea și notând riscul de anulare.

Informațiile solicitate ar fi fost completate cu o lună înainte de călătoria sa, iar compania aeriană afirmă că rezervarea nu a fost eliberată, deoarece nu existau suficiente puncte Qantas în contul său.

Pe de altă parte, compania recunoaște că ar fi trebuit să-i informeze pe cei doi soți despre problema biletelor înainte de a veni la aeroport pentru a-și începe călătoria.

„Ne cerem scuze sincer domnului Jones pentru această experiență”, a declarat un purtător de cuvânt al Qantas pentru news.com.au.

„Ar fi trebuit să-l contactam pe domnul Jones cu privire la factorii care au împiedicat emiterea de bilete pentru rezervarea sa și să ne asigurăm că problema este rezolvată înainte de călătorie.”

Pe de altă parte, Jones a spus că informațiile pe care le-a primit au fost numai despre check-in, ceea ce l-a făcut să „credă că rezervarea a fost OK”.

„Cu 72 de ore înainte de zborul nostru, am primit un mesaj text că puteam face check-in online.”

Cuplul a apelat la un avocat, iar cazul acestora a determinat conducerea companiei aeriene să introducă metode noi de instruire pentru ca astfel de situații să fie evitate. Compania a anunțat că va plăti cuplului banii pe care i-a plătit în plis ca urmare a erorii de comunicare.

Articol recomandat de sport.ro
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Citește și...
Compania aeriană de stat din Bolivia a apelat la serviciile unei clarvăzătoare pentru a găsi o pisică pierdută
Compania aeriană de stat din Bolivia a apelat la serviciile unei clarvăzătoare pentru a găsi o pisică pierdută

Compania aeriană de stat din Bolivia a angajat un "comunicator interspecie" – adică o clarvăzătoare "specializată" – pentru a găsi o pisică pierdută, după ce animalul de companie al unui pasager a dispărut în timpul unui zbor.

Cum a reușit o companie aeriană din România să păgubească 250 de americani. Aeronava care trebuia să îi transporte nu exista
Cum a reușit o companie aeriană din România să păgubească 250 de americani. Aeronava care trebuia să îi transporte nu exista

O înșelăciune de proporții este anchetată la Brașov. O companie aeriană românească cu licența de zbor revocată, ar fi încasat aproape 800.000 de dolari, pentru a transporta 250 de oameni din Statele Unite, în Kazahstan.

Air Moldova anunţă reluarea zborurilor spre Moscova de la 1 octombrie
Air Moldova anunţă reluarea zborurilor spre Moscova de la 1 octombrie

Principala companie aeriană moldovenească - Air Moldova - urmează să-şi reia zborurile comerciale către Moscova, în Rusia, începând de la 1 octombrie, după şapte luni de suspendare, din cauza invaziei ruse a Ucrainei, relatează AFP.

Recomandări
Rezultate alegeri locale 2024. În continuare, probleme mari la Sectoarele 1 și 2, conduse de Clotilde Armand și Radu Mihaiu
Rezultate alegeri locale 2024. În continuare, probleme mari la Sectoarele 1 și 2, conduse de Clotilde Armand și Radu Mihaiu

La trei zile de la alegerile locale din 9 iunie încă se numără voturi, după ce președintele Autorității Electorale Permanente, Toni Greblă, a interzis - până la obținerea datelor finale - orice întrerupere a procesului de verificare și centralizare.  

Cătălin Drulă cere demiterea preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente: Frauda electorală nu trebuie tolerată
Cătălin Drulă cere demiterea preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente: Frauda electorală nu trebuie tolerată

Preşedintele USR, Cătălin Drulă, cere demiterea imediată a preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente (AEP), Toni Greblă, acuzând că la alegerile de duminică s-ar fi comis "cele mai mari fraude electorale" din istoria recentă.

Rata anuală a inflaţiei a coborât, în luna mai 2024, la 5,12%, de la 5,9% în aprilie
Rata anuală a inflaţiei a coborât, în luna mai 2024, la 5,12%, de la 5,9% în aprilie

Rata anuală a inflaţiei a coborât, în luna mai 2024, la 5,12%, de la 5,9% în aprilie.