ePlan. Despre e-commerce în pandemie, dar și despre un business de succes cu Mircea Stan

×
Codul embed a fost copiat

Mircea Stan a lucrat 17 ani în industria telekom după care a luat calea antreprenoriatului punând bazele companiei Postis al cărei CO este în prezent.  

Postis este prima platformă din România de management integrat al livrărilor care folosește tehnologia pentru a optimiza procesul de livrare e-commerce și pentru a ajuta companiile să ia decizii de business bazate pe date concrete.

Dacă în plan profesional este asbolvent al London Business School, în plan personal a jucat și fotbal la juniorii Rapidului.

Andrei Radu: Ce este Postis și ce face în sprijinul magazinelor online?

Mircea Stan: Postis este o platformă care ajută magazinele online să simplifice toată interacțiunea logistică și transport. Pe scurt, Postis democratizează accesul serviciilor de transport și simplifică toate activitățile complicate cu care magazinele online nu vor să-și bată capul când vine vorba de logistică și transport.

Citește și
bogdan manolea
La ce trebuie să fie atent un magazin online când vine vorba de datele GDPR. Explicațiile lui Bogdan Manolea - Trusted.ro
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Andrei Radu: Ce înseamnă „democratizează serviciile de transport”?

Mircea Stan:În primul rând, sunt multe opțiuni în piață. Când vorbim de zona de logistică și transport, clienții își doresc să aibă cât mai multe opțiuni. De exemplu, vrei să ți se livreze o carte cât mai repede., vrei să ți se livreze la un anumit moment sau vrei să ți se livreze la un punct fix. Toate acestea, necesită o complexitate din partea magazinului online. În loc să-ți bați tu capul și să te integrezi cu diversele soluții, Postis are deja integrate foarte multe opțiuni de livrare și accesând platforma Postis, poți să ai acces instantaneu la toate opțiunile posibile. Din punctul tău, din aceeași zi, poți să accesezi orice variantă de soluție de livrare.


Postis integrează mai multe companii de curierat din România


Mircea Stan:
După ce ai semnat contractele cu diversele companii de curierat sau serviciile de transport, în momentul respectiv zici „Ok, dar cum le pun eu să fie disponibile pentru clientul final ca să aleagă? Și care este cea mai bună opțiune de a alege?” De exemplu, dacă este pe final de săptămână și vreau să fac livrarea acasă, nu-ți face livrare în weekend, poate vreau să livrez la un punct fix, la un locker. Ei bine, toate acestea, ca să fie mult mai bine de gestionat de către magazinele online, noi îi ajutăm cu diverse componente software ca să fie mult mai ușor de accesat de către ei. Nu e un proces foarte simplu de făcut, pentru că, în momentul în care tu ai trei, patru opțiuni pe care le pui disponibile pentru clientul final, ne întoarcem puțin în zona de logistică și mai multe puncte în care stochezi marfa ș.a.m.d, complexitatea crește exponențial. Atunci noi le facilităm și zona asta de alegere.


Clientul vede întreaga experiență


Andrei Radu:
Voi trimiteți și feedback în numele clienților voștri, adică magazinele online?

Mircea Stan:Da. Prelungind experiența de cumpărare ca fiind identificată ca parte din experiența de cumpărare a magazinului, în momentul în care se finalizează, imediat poate să dea un feedback vizavi de comanda respectivă.”
Andrei Radu: Ce a însemnat sectorul de e-commerce în România? Cum ți s-a părut că a evoluat piața anul trecut?
Mircea Stan: „În primul rând, mi se pare că această creștere pe final de an reflectă realitatea. Trebuie să punem în context, în primul rând, după un an 2020 care a fost foarte bun pentru zona de e-commerce și era foarte puțin probabil ca să se păstreze trendul.

Mai multe detalii aflați în VIDEO.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Digital Marketing în E-Commerce: Tips & Tricks pentru magazinele online cu Robert Dumitru, Director Adjunct MTH Digital
Digital Marketing în E-Commerce: Tips & Tricks pentru magazinele online cu Robert Dumitru, Director Adjunct MTH Digital

Invitatul noi ediiți ePLAN este director adjunct în cadrul agenției MTH Digital, agenție de full service de digital marketing care se prezintă ca fiind un departament de marketing online externalizat pentru businessurile E-Commerce.

La ce trebuie să fie atent un magazin online când vine vorba de datele GDPR. Explicațiile lui Bogdan Manolea - Trusted.ro
La ce trebuie să fie atent un magazin online când vine vorba de datele GDPR. Explicațiile lui Bogdan Manolea - Trusted.ro

Invitatul emisiunii are o experiență de peste 20 de ani în Dreptul tehnologiei informațiilor și propritate intelectuală sau industrială fiind pasionat de orice domeniu care implică Dreptul, internetul și atitudinea civică.

Mihai Vânătoru, co-fondator DWF, la ePLAN. Tot ce trebuie să știți despre SEO în e-commerce
Mihai Vânătoru, co-fondator DWF, la ePLAN. Tot ce trebuie să știți despre SEO în e-commerce

Invitatul de astăzi în emisiunea ePLAN este implicat în proiecte de digital marketing din 2005. În prezent, el este co-fondatorul DWF, probabil cea mai mare agenție de SEO din România, cu peste 250 de clienți activi și peste 70 de angajați.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.