Ce înseamnă performance marketing și cum ajută magazinele online. Strategiile prezentate de Cătălin Macovei- Moloso Limitless

×
Codul embed a fost copiat

Cătălin Macovei este cofondatorul Moloso Limitless, una din agențiile de performance marketing de top din România.  

Anul trecut, agenția a gestionat bugete de peste 40 de milioane de euro și a ajutat peste 300 de afaceri românești să vândă produse și servicii online, atât la nivel local, cât și internațional.

Este pasionat de cifre, statistici și analize, iar în ultimii ani a lucrat intens la întrebarea adresată atât de des de către antreprenorii din e-commerce, respectiv ”de ce magazinul meu online nu vinde mai bine?”.

Andrei Radu, CEO&Founder GpeC: Ce înseamnă performance marketing?

Cătălin Macovei, cofondator Moloso Limitless: Performance marketing este una din diviziunile marketingului digital, prin care măsurăm alte metrici, tipice pentru un magazin online, cum ar fi costurile pe o tranzacție, veniturile generate de acea tranzacție, coșul mediu, cât la sută reprezintă acel cost din total venit generat și multe altele. Desigur, performance marketing nu este numai pentru magazinele online, ci și pentru business-urile non-e-commerce, prin care măsurăm cât mă costă pe mine un lead sau cât mă costă un viitor contract.

Citește și
Mihai Vanatoru
Mihai Vânătoru, co-fondator DWF, la ePLAN. Tot ce trebuie să știți despre SEO în e-commerce
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială

Interviu integral poate fi vizionat în video-ul atașat. 

 

Articol recomandat de sport.ro
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Citește și...
La ce trebuie să fie atent un magazin online când vine vorba de datele GDPR. Explicațiile lui Bogdan Manolea - Trusted.ro
La ce trebuie să fie atent un magazin online când vine vorba de datele GDPR. Explicațiile lui Bogdan Manolea - Trusted.ro

Invitatul emisiunii are o experiență de peste 20 de ani în Dreptul tehnologiei informațiilor și propritate intelectuală sau industrială fiind pasionat de orice domeniu care implică Dreptul, internetul și atitudinea civică.

Mihai Vânătoru, co-fondator DWF, la ePLAN. Tot ce trebuie să știți despre SEO în e-commerce
Mihai Vânătoru, co-fondator DWF, la ePLAN. Tot ce trebuie să știți despre SEO în e-commerce

Invitatul de astăzi în emisiunea ePLAN este implicat în proiecte de digital marketing din 2005. În prezent, el este co-fondatorul DWF, probabil cea mai mare agenție de SEO din România, cu peste 250 de clienți activi și peste 70 de angajați.

Bogdan Axinia, Managing Director eMAG Ventures, despre programe de investiții pentru companiile de tehnologie
Bogdan Axinia, Managing Director eMAG Ventures, despre programe de investiții pentru companiile de tehnologie

Ce înseamnă venture capital și ce programe de investiții pentru companiile de tehnologie există.

Recomandări
După o zi de ”negocieri dificile”, Ungaria a fost de acord să nu se opună prin veto ajutorului dat de NATO Ucrainei
După o zi de ”negocieri dificile”, Ungaria a fost de acord să nu se opună prin veto ajutorului dat de NATO Ucrainei

Președintele maghiar Viktor Orbán și șeful NATO, Jens Stoltenberg, au ajuns la un acord, după o zi de negocieri "dificile".  

Cătălin Drulă cere demiterea preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente: Frauda electorală nu trebuie tolerată
Cătălin Drulă cere demiterea preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente: Frauda electorală nu trebuie tolerată

Preşedintele USR, Cătălin Drulă, cere demiterea imediată a preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente (AEP), Toni Greblă, acuzând că la alegerile de duminică s-ar fi comis "cele mai mari fraude electorale" din istoria recentă.

România, primul loc în UE la irosirea mâncării. Cum putem combate risipa alimentară printr-o alimentație sănătoasă
România, primul loc în UE la irosirea mâncării. Cum putem combate risipa alimentară printr-o alimentație sănătoasă

România se află într-o poziție tristă în topul risipei alimentare din Uniunea Europeană, ocupând locul 1, cu o cantitate estimată de 2,5 milioane de tone aruncate anual. Mâncatul sănătos este un pas important în combaterea risipei alimentare.