Veste bună pentru utilizatorii Clever. Aplicația a obținut avizul tehnic de funcționare

uber, bolt, clever, aplicatii, reglementari,
Pro TV

Clever a obţinut aviz tehnic definitiv ca operator al platformei digitale de transport alternativ de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale.

Avizul s-a făcut în baza Ordonanţei de Urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto, potrivit unui comunicat al companiei, remis, marţi, AGERPRES.

Aplicaţia are 1,5 milioane de clienţi.

„Primirea avizului tehnic definitiv este un pas important şi apreciem rapiditatea cu care Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale a acordat avizele, într-un termen mai scurt decât termenul limită prevăzut de lege. Astfel, ne putem concentra în perioada următoare pe sprijinirea companiilor şi şoferilor de transport alternativ care trebuie să parcurgă, la rândul lor, procesul de autorizare. Înrolarea şoferilor de transport alternativ este deja în curs de desfăşurare, totul ca, de la 1 noiembrie, pasagerii să continue să beneficieze de serviciile noastre de mobilitate urbană ca şi până acum", a spus Anca Gherle, Public Affairs Manager în cadrul Clever, citată în comunicat.

Potrivit noii legislaţii, toate aplicaţiile de transport alternativ trebuie să obţină avizul tehnic de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale până la data de 1 noiembrie 2019, pentru a putea continua să-şi desfăşoare activitatea în România.

Citește și
uber, bolt, clever, aplicatii, reglementari,
Legea ride-sharing, amânată pentru că parlamentarii nu au venit la comisie
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Totodată, şoferii trebuie să obţină o autorizaţie pentru transportul alternativ de la agenţia teritorială a Autorităţii Rutiere Române din judeţul sau municipiul de care aparţin şi să se asigure că îndeplinesc o serie de condiţii prevăzute de lege.

„Începând de azi, aşteptăm toate companiile de transport şi şoferii parteneri care îndeplinesc condiţiile de funcţionare să prezinte documentele şi să semneze contractele de afiliere pe platforma Clever", a mai spus Anca Gherle.

În acelaşi timp, companiile şi şoferii care nu au parcurs încă procesul de autorizare pot beneficia în următoarea perioadă de sprijin din partea Clever în vederea constituirii dosarului şi obţinerii autorizaţiei, precum şi în vederea eliberării ecusonului pentru Transport Alternativ pentru platforma Clever.

Clever are, în prezent, peste 30.000 de şoferi înregistraţi, atât pentru serviciile de taxi, cât şi pentru cele de transport alternativ.

Aplicaţia Clever a fost fondată în 2010 şi este prima aplicaţie de e-hailling din România care permite atât plata cash a cursei, cât şi plata direct din aplicaţie, prin card bancar.

Compania are peste 60 de angajaţi şi este prezentă în peste 20 de oraşe din România.

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Ordonanţa ce îi face pe şoferii Uber, Bolt sau Clever egali cu taximetriştii. Noile reguli
Ordonanţa ce îi face pe şoferii Uber, Bolt sau Clever egali cu taximetriştii. Noile reguli

România a devenit a 12-a ţară din Europa care reglementează alternativă la taximetrie, numită "ride-sharing".

Legea ride-sharing, amânată pentru că parlamentarii nu au venit la comisie
Legea ride-sharing, amânată pentru că parlamentarii nu au venit la comisie

Legea care urma să reglementeze statutul companiilor precum Uber, Bolt sau Clever a fost amânată din lipsă de cvorum.

Taximetriștii s-au ”retras” la un protest. Sunt nemulțumiți iar de Uber, Bolt și Clever
Taximetriștii s-au ”retras” la un protest. Sunt nemulțumiți iar de Uber, Bolt și Clever

Aproape 200 de taximetrişti au protestat, marţi, în Piaţa Constituţiei din Bucureşti, împotriva proiectului de lege care reglementează activitatea platformelor de ridesharing precum Uber, Clever şi Bolt.

Companiile de ridesharing solicită Guvernului urgentarea reglementării serviciilor
Companiile de ridesharing solicită Guvernului urgentarea reglementării serviciilor

Asociaţia Coaliţia pentru Economie Digitală, care reprezintă principalele companii de ride sharing şi e-hailing din Romania (Uber, Clever şi Bolt), solicită Guvernului urgentarea procedurii de adoptare a ordonanţei de urgenţă.

O parte din cele 400.000 de semnături pentru reglementarea Uber și Bolt, depuse la Guvern
O parte din cele 400.000 de semnături pentru reglementarea Uber și Bolt, depuse la Guvern

Coaliţia pentru Economia Digitală a depus, marţi, la Guvern, o parte din cele 400.000 de semnături ale românilor care vor reglementarea urgentă a serviciilor de ridesharing, a declarat, pentru News.ro, preşedintele asociaţiei, Cătălin Codreanu.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.