(P) Cum să alegi o agenție de marketing online în 2023

(P) Cum să alegi o agenție de marketing online în 2023

Indiferent de stadiul în care se află sau de domeniul în care activează compania ta, în 2023 este necesară prezența ta în mediul online cu o strategie digitală coerentă și axată pe publicul tău țintă.

Cum mediul online este din ce în ce mai dinamic și cu modalități diverse prin care poți să te promovezi, este necesar să colaborezi cu o agenție de marketing online profesionistă care poate să-ți ofere și să implementeze cu adevărat cele mai bune strategii și tactici pentru afacerea ta, astfel încât aceasta să devină vizibilă, credibilă și relevantă pentru clienții actuali și mai ales pentru cei potențiali.

Și pentru a fi sigur că obții cele mai bune rezultate pentru compania ta, atât în ceea ce privește promovarea cât și creșterea efectivă a vânzărilor, nu numai că trebuie să colaborezi cu o agenție de marketing online, dar trebuie să te asiguri că o alegi pe cea mai bună.

Așadar, apare întrebarea: cum să alegi cea mai bună agenție de marketing online în 2023?

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

1. Fă o evaluare generală a companiei tale și stabilește ce obiective de marketing ai nevoie să îndeplinești

În primul rând, înainte de a porni în selectarea celei mai bune agenții de publicitate, trebuie să îți faci temele cu privire la propria ta companie și să identifici ce obiective de marketing ai nevoie să îndeplinești, ce buget poți să aloci și ce rezultate finale vrei să atingi.

Pentru a face acest lucru, încearcă să răspunzi cât mai detaliat la întrebările de mai jos.

Pe măsură ce vei nota răspunsurile, vei descoperi de fapt unele dintre cele mai importante taskuri pe care trebuie să le îndeplinească agenția de marketing online, agenția de publicitate sau chiar cea de digital media buying potrivite pentru specificul și nevoile companiei tale.

· Ce obiective generale ai stabilit în planul tău de afaceri și în ce măsură te va ajuta marketingul digital în îndeplinirea acestora?

· Ce rezultate specifice ai nevoie să atingi prin implementarea unui plan de marketing digital: creșterea notorietății brandului, creșterea traficului pe site, creșterea vânzărilor, rate de conversie mai mari, targetarea unui număr mai mare de clienți?

· Care este publicul tău țintă și care este comportamentul acestuia? Ce canale de publicitate este cel mai probabil să folosească clienții tăi actuali și potențiali? Ce modalități de publicitate agreează cel mai mult?

· Care este bugetul de marketing pe care îl poate aloca compania ta și câtă flexibilitate ai pentru alocarea acestor resurse?

2. Identifică ce gamă de servicii oferă agenția de marketing digital

Un al doilea pas extrem de important în alegerea celei mai bune agenții de marketing digital este identificarea și evaluarea gamei de servicii pe care aceasta ți-o poate oferi.

Cum spuneam și mai sus este extrem de important nu numai să fii la curent cu metodele de promovare online, ci și cum să le integrezi în strategia ta de comunicare digitală pentru a îndeplini obiectivele de afaceri și de marketing stabilite.

De aceea, o agenție de publicitate profesionistă îți va oferi exact serviciile de care ai nevoie, oferindu-ți expertiză în domeniu și eficiență, astfel încât să îți atingi obiectivele de marketing și de vânzări.

Iată câteva exemple de servicii pe care ți le poate oferi o agenție de publicitate în mediul online care este cu adevărat profesionistă:

· 360 media strategy – stabilirea și posibilitatea de a disemina prin intermediul mai multor canale, concomitent, mesajul campaniei de promovare

· Advertoriale și articole SEO – conținut scris relevant pentru brandul tău și publicat pe site-uri cu autoritate astfel încât să îți crești nu numai notorietatea, ci să capeți și încrederea clienților tăi și să îți crești traficul pe site și în final, volumul vânzărilor

· Media buying – advertorialele și articolele de SEO pot fi eficiente și te pot ajuta să-ți îndeplinești obiectivele doar dacă sunt publicate pe site-uri externe. De aceea, posibilitatea ca agenția ta să îți ofere și digital media buying și să îți pună la dispoziție numeroase site-uri, la prețuri bune, unde să îți poți publica conținutul este extrem de important.

· Campanii de Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads

· Servicii de Web Design

3. Fii atent la ce îți promite agenția

Este extrem de important ca strategia pe care ți-o propune agenția să fie personalizată în funcție de specificul activității tale, gradul de maturitate la care a ajuns afacerea ta, piața pe care concurezi și bineînțeles obiectivele de marketing și de afaceri pe care ți le-ai propus. Este cu atât mai bine dacă agenția de marketing digital pe care o alegi are experiență de campanii de comunicare în domeniul în care activezi.

De aceea, trebuie să fii atent la ce îți promite agenția. Nici o agenție serioasă nu îți poate da un număr exact de clienți potențiali care se vor transforma în vânzări efective sau în cât timp își va face strategia de SEO efectul, de exemplu.

Încearcă să te ferești de agențiile care îți propun rezultate bombastice în intervale scurte de timp pentru simplul fapt că rezultatele favorabile în marketingul digital nu se întâmplă peste noapte.

Așadar, alegerea unei agenții de marketing digital în 2023 este o decizie importantă pentru succesul companiei tale. Fă-ți timp să îți definești obiectivele de marketing și să îți stabilești bugetul și mai apoi evaluează activitatea și serviciile oferite de agențiile pe care le-ai selectat și nu uita să te ferești de agențiile care îți promit luna de pe cer.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!

Într-o lume în care energia verde devine din ce în ce mai importantă, sistemele fotovoltaice câștigă popularitate datorită beneficiilor lor ecologice și economice.

(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu
(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu

Suntem deosebit de onorați de a fi alături de regizorul Tudor Giurgiu și de echipa sa, la prezentarea filmului NASTY la cea de-a 77-a ediție a prestigiosului Festival Internațional de Film de la Cannes.

(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo
(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo

Potrivit Uniunii Europene, unul din șase decese din România este cauzat de afecțiuni oncologice. Deși incidența locală a cancerului este sub media UE, mortalitatea este cu 7% peste medie, cu o tendință de creștere constantă în ultimii 10 ani.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.