Toate categoriile

(P) AllProWeb îţi arată cum te pot ajuta advertorialele să obţii mai mulţi clienţi

Cu un portofoliu generos de servicii (SEO, campanii Google şi Facebook Ads, reputaţie online şi optimizare a ratei de conversie), AllProWeb a demonstrat că obiectivele pot fi atinse atunci când se lucrează cu profesionalism.

Mai mult de atât, conştientizând că unul dintre factorii determinanţi de succes este comunicarea, reprezentanţii agenţiei considera oportun să le explice clienţilor de ce soluţiile pe care le propun sunt cele potrivite şi cum pot contribui acestea la creşterea veniturilor companiei clientului pe care AllProWeb îl promovează în mediul online.

Printr-o serie de articole al căror rol esenţial este de a-i ajuta pe toţi cei care deţin afaceri în online, să înţeleagă care sunt cele mai abile arme ale promovării, AllProWeb îşi prezintă în acelaşi timp activitatea – foarte cuprinzătoare, de astfel. Din categoria celor mai utile instrumente publicitare, nu putea să lipsească advertorialul, un articol, în fapt, care îmbina într-un tot unitar stilul jurnalistic cu cel publicitar.

Ce este advertorialul şi care este cea mai potrivită formă a acestuia?

În mod cert, advertorialul reprezintă o variantă foarte eficientă a reclamelor de tip publicitar. Până la urmă, nu există o regulă care să impună ca o reclamă trebuie să arate neapărat în modul cel mai uzual, atât de cunoscutul banner. Practic, reclama este un termen definit ca fiind un articol de dimensiuni reduse prin care se recomanda un anumit produs său serviciu. Cu toate acestea, nimeni nu precizează că reclama trebuie să se rezume la câteva rânduri. Dimpotrivă, mulţi consumatori online apreciază să citească o reclamă care seamănă cu un editorial. În această idee, foarte mulţi fiind cei care caută doar o astfel de formă.

Astfel, specialiştii în publicitatea online ştiu că în marketingul cunoaşterii este important şi, mai mult, necesar, că produsele şi serviciile să fie descrise în detaliu, scopul fiind determinat de nevoia consumatorului de a fi bine informat. Iar dacă toate aceste consideraţii sunt cunoscute şi absolut reale, se poate concluziona că un advertorial, indiferent de tonul său – laudativ, neutru, persuasiv sau manipulator – poate fi considerat un instrument de comunicare deosebit de important.

Un advertorial bine structurat şi conceput în ceea ce priveşte textul şi informaţia pe care o propune, urmăreşte obiective, este fundamentat de o formă în concordanţă cu mediul de comunicare şi ţinteşte un anumit public, pe care trebuie să-l conviga să acceseze produsele şi/sau serviciile unei companii.

Avantajele unui advertorial în procesul de obţinere a mai multor clienţi sunt notabile, rezumând şi menţionându-se doar câteva dintre acestea:

- aduc în atenţia publicului larg compania despre care se face relatarea, produsele şi serviciile sale; - influenţează, contribuind masiv la formarea opiniilor pozitive, pentru că dintr-un advertorial nu lipsesc nici informaţiile cu privire la performanţele companiei; - un advertorial contribuie, de asemenea, la generarea de leaduri (prospecti care se vor transforma în clienţi); - generează rezultate pozitive, branding online, deoarece advertorialul este indexat de Google (sau alte motoare de căutare) şi este returnat ca şi rezultat atunci când un potenţial client cauta detalii despre compania respectivă, care beneficiază, astfel, de o mai mare credibilitate. 

Este evident că un text bine scris, din care rezultă latura pozitivă a ceea ce oferă o companie, indiferent de profilul său, va atrage clienţi dornici să investească în produsele şi/sau serviciile acesteia.

Pentru mai multe detalii referitoare la serviciile SEO, Google Ads şi publicare de advertoriale, puse la dispoziţie de agenţia de publicitate online AllProWeb, vă invităm să accesaţi site-ul: https://allproweb.ro/.

Citește și

Top Citite

Citește și

Citește mai mult