Cum pot vinde sellerii mai mult în Marketplace. Ce este și cum funcționează Fulfilment by eMAG

Fulfilment by eMAG

Pentru a-i ajuta pe selleri să se concentreze mai mult pe zona comercială, eMAG a lansat serviciul Fulfilment by eMAG (FBE), printr-o investiție în tehnologie în valoare de 1.000.000 de euro.

Înrolarea sellerilor în Fulfilment by eMAG îi degrevează de multe dintre activitățile operaționale, lăsându-le cât mai mult timp la dispoziție pentru a se concentra pe aspectele comerciale, menite să îi ajute să își crească afacerea.

Astfel, toate serviciile de pe întregul lanț logistic, de la recepție și până la depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur, acolo unde este cazul, sunt oferite în mod eficient în cadrul Fulfilment by eMAG (FBE).

Accesarea acestui program poate genera vânzări mai mari, crescând rata de conversie a produselor, datorită unor efecte benefice în lanț. Clienții vor beneficia de servicii îmbunătățite de cumpărare și livrare prin atingerea mai ușoară a pragului unic de gratuitate al eMAG, prin însumarea valorii comenzilor pentru produsele sellerilor cu comenzile eMAG.

De asemenea, beneficiază de servicii la stadardul de calitate eMAG, care generează îmbunătățirea NPS (Net Promoter Score – Scorul de Satisfacție al Clienților) datorită unei experiențe pozitive a clienților, care poate conduce la creșterea frecvenței lor de cumpărare.

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Produsele livrate prin această facilitate vor purta marcajul “Livrat de eMAG”, imediat lângă numele sellerului, care beneficiază, astfel, de umbrela de imagine eMAG. De asemenea, toți indicatorii de sănătate a contului eMAG Marketplace vor fi gestionați de eMAG, riscul ratării unuia sau mai multora dintre ei fiind semnificativ redus.

Servicii oferite prin Fulfilment by eMAG

În cazul în care, din rațiuni de limitare logistică, sellerii au produse cu handling time mai mare de 24-48 de ore, înscrierea lor în programul Fulfilment by eMAG (FBE), le va face eligibile livrării rapide, iar produsele lor vor putea fi înscrise în eMAG Genius, serviciul premium pentru clienți, prin care aceștia au acces la mii de produse, livrare rapidă și gratuită și o perioada extinsă de retur gratuit.

Sellerii care folosesc acest serviciu trebuie doar să trimită marfa în depozitul eMAG, iar apoi toate operațiunile vor fi gestionate pentru ei.

Serviciile oferite prin Fulfilment by eMAG sunt următoarele: recepție marfă, depozitare, evaluarea cantitativă a produselor trimise în FBE, preluare comenzi și retururi, pick and pack, eliberare facturi și AWB-uri, predarea coletelor curierului agreat, precum și un proces de retur simplificat.

Avantaje serviciului sunt multiple: livrare rapidă și sigură, inclusiv în perioadele aglomerate, optimizarea costurilor suplimentare din depozit pentru chirie și salarii, reducerea costurilor pentru soluțiile de picking și packing, precum și a celor de logistică cu până la 50%.

De asemenea, între avantajele serviciului se regăsesc reducerea birocrației pentru obținerea autorizațiilor de funcționare (sellerii nu mai au nevoie de autorizații pentru depozitare, salariați, spații), scalabilitate pe termen lung (sellerii își pot crește afacerea rapid și au stabilitate pe termen lung: nu trebuie să își schimbe punctul de lucru, depozitul sau să închirieze alte spații suplimentare), costuri mici de depozitare a produselor, acces la servicii de calitate oferite de eMAG, consolidarea taxelor de transport cu alți selleri din programul FBE și mai puține griji în privința pierderilor din depozit sau a deteriorării la depozitare.

Articol susținut de eMAG.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
Bogdan Văcărelu, de la Bit Online, despre parteneriatul cu eMAG Marketplace și provocările business-ului
Bogdan Văcărelu, de la Bit Online, despre parteneriatul cu eMAG Marketplace și provocările business-ului

Directorul de vânzări din cadrul Bit Online, Bogdan Văcărelu, a vorbit într-un interviu despre parteneriatul cu eMAG Marketplace și despre provocările pe care le-a întâmpinat pe parcursul timpului.

Cum îți poți extinde afacerea de pe platforma eMAG Marketplace, pe piețele internaționale
Cum îți poți extinde afacerea de pe platforma eMAG Marketplace, pe piețele internaționale

Comercianţii români au acum posibilitatea de a-şi lista şi expune gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG.

eMAG Academy, tool-ul care te învață ABC-ul online-ului. Cum devii seller în Marketplace
eMAG Academy, tool-ul care te învață ABC-ul online-ului. Cum devii seller în Marketplace

Explozia comerțului online și, ca urmare, concurența acerbă dintre companii pentru o cotă de piață tot mai mare vin cu mari provocări pentru firmele care vor să-și vândă produsele în mediul virtual.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.