NASA anunță anul în care sunt șanse ca un asteroid să lovească Terra. Este de mărimea unei piscine olimpice | FOTO

NASA anunță că urmărește un nou asteroid care ar putea lovi Pământul în următorii 25 de ani.

Asteroidul recent descoperit de NASA a fost numit 2023 DW. Oamenii de știință susțin că roca va lovi planeta în anul 2046.

Conform NASA, traiectoria actuală a asteroidului arată că roca va intra în coliziune cu Pământul peste 23 de ani.

Oamenii de știință nu au reușit încă să determine unde pe Terra va ateriza asteroidul și nici nu au reușit să estimeze pagubele pe care le-ar putea provoca.

„Am urmărit un nou asteroid numit 2023 DW, care are o șansă foarte mică de a lovi Pământul în 2046. De multe ori, atunci când sunt descoperite noi obiecte, este nevoie de câteva săptămâni de date pentru a reduce incertitudinile și a prezice în mod adecvat orbitele lor cu ani în viitor”, este mesajul transim pe pagina de Twitter a NASA.

asteroidul dimorphos
Momentul în care o navetă spațială a NASA lovește asteroidul Dimorphos. Imaginile sunt spectaculoase VIDEO
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială

Asteroidul măsoară aproximativ 49,29 metri în diametru, fiind aproape la fel de mare ca o piscină olimpică.

Data exactă la care se estimează că va lovi Pământul este 14 februarie 2046, chiar de Ziua Îndrăgostiților, conform DailyStar.

NASA nu a emis niciun avertisment oficial privind acest asteroid.

Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
NASA: Un asteroid „potențial periculos
NASA: Un asteroid „potențial periculos" va trece foarte aproape de Pământ peste câteva zile

NASA avertizează că un „asteroid potențial periculos" se va apropia destul de mult de Pământ la sfârșitul acestei săptămâni.

NASA a publicat imaginile cu momentul exact în care naveta sa spațială a lovit asteroidul Dimorphos, în septembrie 2022, în cadrul misiunii DART, menită să testeze o operațiune de deviere a cursului unui asteroid periculos pentru Pământ.

Momentul în care un asteroid se dezintegrează deasupra Canalului Mânecii | VIDEO

Imagini incredibile cu un asteroid uriaș care explodează deasupra Canalului Mânecii au fost surprinse de camerele de supraveghere.

Rezultate alegeri locale 2024. În continuare, probleme mari la Sectoarele 1 și 2, conduse de Clotilde Armand și Radu Mihaiu

La trei zile de la alegerile locale din 9 iunie încă se numără voturi, după ce președintele Autorității Electorale Permanente, Toni Greblă, a interzis - până la obținerea datelor finale - orice întrerupere a procesului de verificare și centralizare.

Cătălin Drulă cere demiterea preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente: Frauda electorală nu trebuie tolerată

Preşedintele USR, Cătălin Drulă, cere demiterea imediată a preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente (AEP), Toni Greblă, acuzând că la alegerile de duminică s-ar fi comis "cele mai mari fraude electorale" din istoria recentă.

Motivul pentru care INS nu a mai putut anunța azi statisticile legate de salariul mediu pe economie pentru luna aprilie

Astăzi, 12 iunie, Institutul Național de Statistică ar fi trebuit să anunțe, conform calendarului oficial, statistica legată de starea și de evoluția salariului mediu pe economie la nivelul lunii aprilie. Ieri INS a anunțat că amână datele.