Descoperire importantă, sub ape: fosila antică a unui scorpion, mare cât un câine

scorpion
Getty

O echipă de cercetători a găsit în Marea Chinei de Sud fosila unui scorpion de mare, lung de aproximativ un metru, adică aproape de mărimea unui câine.

Potrivit Science Bulletin, mixopteridele sunt cunoscute pentru membrele lor mari, folosite pentru a captura prada. Membrele lor sunt adesea denumite „coșul de prindere”, potrivit unui articol din Science Bulletin.

Ar putea fi, de asemenea, cel mai mare prădător marin al erei siluriene, o perioadă geologică începută acum 443,8 milioane de ani, care s-a încheiat acum 419,2 milioane de ani.

Astfel, cercetătorii au descoperit o fosilă a celui mai vechi mixopterid, care va ajuta oamenii de știință să afle noi lucruri despre această specie.

bunic crocodil
A fost descoperită o fosilă veche de 150 de milioane de ani. Aparține unui ''bunic'' al crocodilului. FOTO
VIDEO. „Aici se vând case cu un dolar!” Romania, micul sat depopulat din Pennsylvania văzut prin ochii a doi români

Cercetătorul Bo Wang a declarat pentru News 18, potrivit Yahoo News, că acest scorpion de mare era un mascul cu o mustață mare în partea din față a corpului, folosită pentru a atrage femelele.

Înainte de această descoperire au fost găsite doar patru tipuri de mixopteride, toate fiind din perioada Siluriană și găsite pe paleocontinentul Laurussia.

Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Fosila unei specii de balenă necunoscută anterior, cu patru picioare, descoperită în Egipt

Oamenii de ştiinţă au anunţat miercuri descoperirea în Egipt a fosilei cu vechimea de 43 de milioane de ani a unei specii necunoscute de balenă amfibie cu patru picioare, informează Reuters.

Un scheleton fosilizat cu o vechime de 150 de milioane de ani, descoperit într-un masiv muntos din sudul Chile, este strămoşul crocodilului modern.

Plantă veche de 15 milioane de ani, care există și astăzi, descoperită într-o fosilă

O plantă veche de 15 milioane de ani a fost găsită în fosile, într-o provincie a Chinei. Specia de plantă există și în prezent, și este folosită la murături, sucuri și deserturi.

Imagini neobișnuite cu aspretele, peștele fosilă vie de 65 de milioane de ani, în Munții Făgărașului

Aspretele, peştele fosilă vie vechi de 65 de milioane de ani a fost fotografiat miercuri dimineață de activiștii de mediu. Peștele unic în Europa este în prag de dispariție iar prezența acestuia a fost semnalată din ce în ce mai rar.

POLITICO: Anularea interzicerii maşinilor cu combustie în UE, prima țintă a dreptei după alegeri. „A fost o greșeală”

Manfred Weber, şeful grupului de centru-drepta PPE, promite ca în negocierile din zilele următoare să facă presiuni pentru eliminarea interdicţiei privind motoarele cu combustie.

Alianța PSD-PNL a primit aproape jumătate din voturi la alegerile europarlamentare. Ce arată datele BEC

Rezultatele centralizate până acum de Biroul Electoral Central confirmă că PSD și PNL au adunat împreună 70 la sută dintre voturile pentru primarii și consilierii locali.

Rusia a lansat un atac cu rachete şi drone asupra Kievului. Alertele de raid aerian au durat mai multe ore în toată Ucraina

Rusia a lansat, miercuri dimineaţă, un atac cu rachete şi drone asupra Kievului, informaţiile preliminare arătând că nu au existat răniţi sau pagube în capitala ucraineană, a anunţat armata ucraineană, transmite Reuters.