Secretele ascunse ale satelitului natural al Pământului. Anunțul făcut de NASA

luna
iStock

Suprafața Lunii poate ascunde dovezi despre viața extraterestră, potrivit cercetătorilor.

Într-un raport știintific, fizicienii și un professor de la Harvard au observat că satelitul natural al Pământului poate fi o „plasă de pescuit” pentru viața extraterestră, informează Scientific American.

„Ideea este să considerăm suprafața Lunii ca fiind un năvod pentru obiectele interstelare care s-au ciocnit de-a lungul timpului cu satelitul și posibilitatea ca acestea să fi favorizat apariția vieții”, a declarat Abraham Loeb, profesor din cadrul Harvard.

Pentru că din punct de vedere geologic, Luna este inactivă, Loeb susține că suprafața ar reține multe dovezi concrete în urma unor asteroizi sau alte surse. De asemenea, condițiile geologice și atmosferice de pe Lună pot face posibilă existența vieții extraterestre.

planeta
Orasele extraterestre pot fi descoperite mai usor decat ne imaginam. Ce teorie au astrofizicienii
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Obiectele colectate de pe suprafața Lunii pot dezvălui evenimente întâmplate acum miliarde de ani, satelitul fiind asociat unei cutii poștale de mail. Există posibilitatea să se descopere și de cât timp sunt aceste dovezi pe suprafața Lunii.

„Va fi și mai interesant să găsim bucăți de echipamente care s-au lovit de suprafața lunară acum miliarde de ani, însoțite de o scrisoare de la civilizațiile extraterestre care ne spun că există”, a mai adăugat Loeb.

Mai mult decât atât, tot cercetătorii spun că se poate descoperi și dacă există viață în alte părți ale Universului.

În urma acestor ipoteze, NASA a anunțat o nouă misiune pe Lună, consolidându-și planurile de a adduce oameni în 2024 și să stabilească o bază sustenabilă până în 2028.

NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Povestea misterioasei planete-zombie care orbiteaza
Povestea misterioasei planete-zombie care orbiteaza "Ochiul lui Sauron". VIDEO

Astronomii au descoperit o misterioasa planeta "zombie", care orbiteaza in interiorul galaxiei Ochiul lui Sauron.

Nu a fost descoperita pana acum nicio cale sigura prin care putem gasi dovezi ale unor civilizatii extraterestre, dar o noua metoda ar putea evidentia existenta lor. Si aproape ca avem toate mijloacele necesare pentru acest lucru.

Planeta unde anul dureaza doar 18 ore. O lume a apelor, la 40 de ani lumina de Pamant

O planeta unde anul dureaza 18 ore, o lume a apelor, cu raza de doua ori mai mare decat a Pamantului, a fost descoperita de astronomi. Planeta este la 40 de ani lumina de Pamant si orbiteaza in jurul unei stele asemanatoare Soarelui.

Descoperire care schimba perspectiva asupra universului. 50 de planete noi, una ar putea fi locuita

Astronomii europeni au descoperit 50 de planete noi, care se afla in afara sistemului nostru solar, iar 16 dintre acestea au o marime similara cu a Terrei.

Orice femeie si-ar dori sa ajunga acolo.Diamant de 5 ori cat Terra, descoperit in Calea Lactee.VIDEO

Dupa WASP-12b, care orbiteaza in jurul unei stele, la 1.200 de ani lumina de Pamant, astronomii pretind ca au mai gasit inca o planeta de diamant.

Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.