O privire în culisele ediției a V-a de Ziua Publicității

Ziua Publicităţii

Pentru al V-lea an consecutiv, Ziua Publicităţii se întoarce cu perspective fresh din industrie şi profesionişti gata să le discute pe 30 mai, la Cinema Elvire Popesco.

Această ediţie îşi propune să culeagă şi să dea mai departe idei de succes, să înţeleagă modul în care s-au născut şi s-au dezvoltat cele mai bune campanii, evenimente şi platforme media la care ne raportăm astăzi, oferind o viziune de culise.

Direct din spatele cortinei vin să vorbească deopotrivă reprezentanţi ai agenţiilor şi companiilor Jazz Communication, Leo Burnett România & Telekom România, KFC România & MRM // McCann România.

Vor contura împreună o discuţie amplă despre echipe şi procese de lucru, aşa cum le-au experimentat şi parcurs în activitatea lor, că în final să înţelegem un pic mai mult despre reţetele unei campanii de succes.

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

ECHIPA JAZZ COMMUNICATION

Ascultăm insight-uri de la Jazz Communication prin Andreea Ghenoiu (Creative Director) şi Alecsandra Roman (Head of Planning) despre Magia din spatele Magicului. Acestea vor împărtăşi lucruri mai puţin cunoscute despre una dintre cele mai de impact campanii din România: #impreunapentrumagichome. De la o prezentare în ppt. s-a ajuns la o campanie care a spart toate bulele şi a adus romanii împreună. Campania a câştigat un leu de argint la Cannes şi Grand Effie în 2018. De asemenea, Jazz este prima agenţie independenta care a obţinut un leu de aur la Cannes cu proiectul Opreşte Barbaria, Salvează Ciocârlia, care a schimbat legea vânătorii, cu 0 buget.

ECHIPA LEO BURNETT ROMÂNIA & TELEKOM ROMÂNIA

Din culisele mix-urilor fericite între client şi agenţie, vin să vorbească Victor Stroe (Associate Director & Head of Strategy @Leo Burnett) şi Ruxandra Rău (Director Brand & Communication Strategy, @Telekom). Descoperim prin poveştile lor cum construim şi ne aliniem unii altora într-o industrie în care sinergiile corecte pot conduce la cele mai frumoase şi eficiente campanii, deconstruind o serie de proiecte de succes definitorii pentru creşterea brand-ului.

ECHIPA KFC ROMANIA & MRM // MCCANN ROMANIA

Echipele KFC & MRM//McCANN se alătura discuţiei despre echipe de lucru şi proiecte de succes, oferind un exemplu în care digitalul şi producţia răspund unor insight-uri reale, prezente şi atent documentate.

Tina Creţu şi Gina Zgubea (Senior Digital Marketing Managers @KFC), împreună cu prietenii de la MRM, vorbesc despre cum au reuşit să deschidă un dialog despre fenomenul online-offline prin cele două seriale lansate pe platforma KFC Social Entertainment: Social Me & RANDOM.

Programul evenimentului este următorul:

• 9:00 – 10:00 Registration & Networking
• 10:00 – 11:00 Panel Talk 1
• 11:00 – 12:00 Panel Talk 2
• 12:00 – 12:30 Lunch Break
• 12:30 – 13:15 Panel Talk 3
• 13:15 – 14:00 Panel Talk 4
• 14:00 – 15:00 Networking

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Brașovul, luat cu asalt de turiști în a doua zi de vară. „Cât de plin este peste tot, cât de bine o duc românii noştri”
Brașovul, luat cu asalt de turiști în a doua zi de vară. „Cât de plin este peste tot, cât de bine o duc românii noştri”

Și la munte a fost o veritabilă zi de vacanță. S-a văzut asta mai ales în centrul Brașovului, plin de turiști care au umplut terasele din Piața Sfatului. Cei care au vrut să evite aglomerația au ales să se plimbe pe aleile răcoroase din parcuri sau păduri

Tinerii din România sunt puternic afectați de știrile false de pe net și rețelele sociale. Doar 15% verifică informațiile
Tinerii din România sunt puternic afectați de știrile false de pe net și rețelele sociale. Doar 15% verifică informațiile

Doar 15% dintre tinerii din România verifică informaţiile pe care le găsesc pe internet, potrivit Eurostat. Și mai bine de de 40% recunosc că au distribuit, cel puțin o dată, o ştire falsă pe rețelele de socializare.

Proiect de ordin: ghiozdane mai ușoare pentru copii. Nu ar trebui să depășească 10% din greutatea corporală
Proiect de ordin: ghiozdane mai ușoare pentru copii. Nu ar trebui să depășească 10% din greutatea corporală

Ghiozdane mai ușoare pentru elevi. Asta își dorește Ministerul Sănătății, care a venit și cu propuneri. Greutatea ghiozdanului nu ar trebui să depășească 10% din cea a copilului.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.