Școala de iarnă GPeC - 15 sesiuni de cursuri intensive de E-commerce și Digital Marketing

Școala de iarnă GPeC - 15 sesiuni de cursuri intensive de E-commerce și Digital Marketing
GPeC

PARTENERIAT. Școala de Iarnă GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România care se va desfășura exclusiv online pe Zoom, în perioada 7-10 februarie 2024.

În cele patru zile, participanții vor avea acces la 15 sesiuni de cursuri susținute de patru traineri internaționali și 15 dintre cei mai buni specialiști din România, astfel încât să afle cum cresc vânzările online în 2024 și cum să facă marketing online cu rezultate măsurabile. Taxa de participare este de 349 EUR.

Școala de Iarnă GPeC se adresează tuturor celor interesați de creșterea vânzărilor online, precum și specialiștilor în marketing online. Nivelul cursurilor este Intermediar (sunt necesare cunoștințele de bază în E-Commerce și Digital Marketing). Înscrierile se fac online pe website-ul GPeC până pe 5 februarie: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/

Cursurile și trainerii Școlii de Iarnă GPeC

§ Situația pieței de e-commerce la zi. Provocări și oportunități pentru 2024 – Tudor Manea (CEO eMAG), Cornel Morcov (Chief Commercial Officer FAN Courier), Mircea Căpățînă (Co-Founder SmartBill), Flavius Valentin Jakubowicz (Managing Partner JASILL)

Citește și
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială

§ Growth isn’t Marketing: How to Structure and Scale Your Growth – Daphne Tideman, Growth Advisor, Trainer & Consultant

§ Cum să atragi clienții potriviți în eCommerce – Valentin Radu, Omniconvert

§ Ce-i mai place lui Google în 2024? Maximizarea rezultatelor de marketing prin SEO – Horia Neagu, Founder Napoleon Digital

§ Eficientizarea campaniilor de Facebook Ads prin structuri de funnel avansate – Vlad Niță, Founder & CEO DoAds

§ Automatizarea producției de reclame cu AI – Dan Oros, CEO Creatopy

§ 10 AI Methods for B2B Content Creation, SEO and Analysis – Andy Crestodina, Co-Founder & CMO Orbit Media

§ 10 Sfaturi pentru Maximizarea ROAS din Campaniile Tale de Performance Max – Anabela Luca, Managing Director AdLemonade

§ Customising and leveraging GA4 to find key insights and drive growth – Luke Carthy, E-Commerce Expert in Growth, SEO & Conversion

§ Noutăți și vechituri juridice pentru târgul de magazine online :) - Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro & Director Executiv APTI

§ Digital Marketing / PPC – Sam Tomlinson, Digital Expert, Startup Advisor & Investor

§ Crește-ți rezultatele din marketing în DOAR 4 pași – Călin Biriș, Marketer, Trainer & Consultant

§ SEO Trends & Non Trends pentru 2024 – Steffen Heringhaus, CEO five elements digital

§ 3×5 Sfaturi pentru Strategia de Marketing Online în E-Commerce - Raluca Radu, Founder MTH Digital

§ Despre Influencer Marketing și amprenta digitală a brand-ului tău – Cristian China-Birta.

Școala de iarnă GPeC - 15 sesiuni de cursuri intensive de E-commerce și Digital Marketing

Școala de Iarnă GPeC se va desfășura exclusiv online astfel încât participanții să poată accesa cursurile de oriunde ar fi. De asemenea, ei vor avea acces și la înregistrările video ale tuturor sesiunilor pentru a putea aprofunda cunoștințele ulterior.

Agenda Școlii de Iarnă GPeC conținând programul complet pe zile și pe ore, precum și informații detaliate despre fiecare sesiune de curs, poate fi consultată online pe site-ul GPeC: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/agenda/

Detaliile complete și înscrierile la eveniment se regăsesc în secțiunea dedicată Școlii de Iarnă GPeC 7-10 februarie 2024: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/

Articol recomandat de sport.ro
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Citește și...
Marketingul incremental: o abordare centrată pe rezultate în era digitală
Marketingul incremental: o abordare centrată pe rezultate în era digitală

Într-o nouă ediție specială ePlan, Andrei Radu îl are invitat pe Avinash Kaushik, Best Selling Author & Digital Marketing Evangelist.

Cum să rămânem vizibili în era inteligenței artificiale: Generative AI și SEO
Cum să rămânem vizibili în era inteligenței artificiale: Generative AI și SEO

Expertul SEO Dale Bertrand a fost invitat la emisiunea ePlan pentru a discuta impactul inteligenței artificiale generative asupra SEO.

Michael Aagaard, expert recunoscut în optimizarea conversiilor, explorează psihologia dezamăgirii
Michael Aagaard, expert recunoscut în optimizarea conversiilor, explorează psihologia dezamăgirii

Într-o ediție specială a emisiunii ePlan, Andrei Radu îl are invitat pe Michael Aagaard să exploreze complexitatea dezamăgirii și influența acesteia asupra comportamentului online.

Recomandări
Rezultate alegeri locale 2024. În continuare, probleme mari la Sectoarele 1 și 2, conduse de Clotilde Armand și Radu Mihaiu
Rezultate alegeri locale 2024. În continuare, probleme mari la Sectoarele 1 și 2, conduse de Clotilde Armand și Radu Mihaiu

La trei zile de la alegerile locale din 9 iunie încă se numără voturi, după ce președintele Autorității Electorale Permanente, Toni Greblă, a interzis - până la obținerea datelor finale - orice întrerupere a procesului de verificare și centralizare.  

Cătălin Drulă cere demiterea preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente: Frauda electorală nu trebuie tolerată
Cătălin Drulă cere demiterea preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente: Frauda electorală nu trebuie tolerată

Preşedintele USR, Cătălin Drulă, cere demiterea imediată a preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente (AEP), Toni Greblă, acuzând că la alegerile de duminică s-ar fi comis "cele mai mari fraude electorale" din istoria recentă.

Motivul pentru care INS nu a mai putut anunța azi statisticile legate de salariul mediu pe economie pentru luna aprilie
Motivul pentru care INS nu a mai putut anunța azi statisticile legate de salariul mediu pe economie pentru luna aprilie

Astăzi, 12 iunie, Institutul Național de Statistică ar fi trebuit să anunțe, conform calendarului oficial, statistica legată de starea și de evoluția salariului mediu pe economie la nivelul lunii aprilie. Ieri INS a anunțat că amână datele.