Alexandra Mircea, cel mai urmărit medic stomatolog pe social media: „E o experienţă foarte faină să pleci 6 luni în vacanță”

×
Codul embed a fost copiat

„E o experienţă foarte faină să pleci şase luni în vacanţă”, a declarat Alexandra Mircea, cel mai urmărit medic stomatolog pe social media, invitata Oanei Andoni în episodul 20 la Cafea cu visuri.

OANA A: „Cum e să fii şase luni doar în vacanţă?”

ALEXANDRA M: „Şi cu o valiză... a fost foarte challenging. E o experienţă foarte faina să pleci şase luni. Am fost în Dubai, apoi din Dubai am zburat în Sydney, unde am stat trei săptămâni... Sydney şi Melbourne, am fost puţin în toată Australia, ulterior am fost în Noua Zeelandă... am hotărât să mergem în Bora Bora şi de acolo am zburat în Hawaii şi am mers pe partea cealaltă: San Francisca, LA, New York şi apoi am revenit în Barcelona.”

OANA A: „Unde ţi-a plăcut cel mai mult?”

ALEXANDRA M: „Cel mai mult mi-a plăcut în Hawaii... mi se pare că are mixul ăla foarte fain dintre tot ce-ţi oferta America şi o zonă foarte exotică, pe care n-am mai întâlnit-o nicăieri.”

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

În călătoriile sale, Alexandrei îi place să descopere oraşele mari şi din elicopter.

ALEXANDRA M: „De multe ori închiriem un zbor de 20 minute cu elicopterul, care îţi arată atât de multe lucruri... şi am făcut asta în Hawaii, am văzut Pearl Harbor de sus, am văzut valea în care s-au filmat Jurassic Park, Jumanji. Atât de multă verdeaţă nu ştiu unde am văzut şi atâtea tonuri de verde.”

În cele 6 luni petrecute în jurul lumii, Alexandra şi-a conturat cel mai mare vis.

Alexandra M: „Atunci mi-am dat seama că urmează să-mi deschid clinica mea. Sunt sigură că suma experienţelor de dinainte de clinică au făcut-o proiectul meu de suflet.

Oana A: „Cât de scump este să-ţi pui faţete dentare?”

Alexandra M: „Preţurile pot varia de la 5.000 la 20.000 de euro să-ţi pui faţete pe toţi dinţii.”

Alexandra se bucura de mare succes pe reţelele de socializare tocmai pentru că explica pe înţelesul tuturor orice neclaritate legată de vizită la stomatolog şi încearcă să construiască o relaţie de prietenie medic- pacient şi nu una bazată pe frica.

Alexandra M: „Partea de social media e clar făcută cu scopul de a ajuta. Văd toate întrebările pe care le primesc de la urmăritorii mei şi încerc să le răspund tuturor... cel mai important este că lumea să fie sănătoasă ca să ne putem duce la bun sfârşit visurile pe care le avem.”

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Mihaela Bilic: „Bobul de cacao și cafea sunt un miracol pe pământ. Consumul de cafea ne protejează de maladiile degenerative”

„Nu se face cancer de la carne şi nu se vindecă cancerul prin alimentaţie vegetariană.”

În staţiunea miliardarilor Courchevel, „anul acesta au fost mai mulţi români ca niciodată, zici că erai pe pârtie la Braşov”

Lidia Buble obişnuieşte să meargă în vacanţe exclusiviste, mai puţin accesibile oamenilor de rând, precum: Saint-Tropez, Courchevel, Sri Lanka.

Andra și Andrei Dodite, la ”Cafea cu visuri”: ,,În Maldive am rămas surprinși că am găsit cazare… cu 40 euro pe noapte”

Când zici “Aer de vacanță”, mulți se gândesc la Maldive pentru că soții Andra și Andrei Dodite au găsit și promovat soluții accesibile pentru un sejur în aceste insule superbe, demonstrând că destinațiile exotice nu sunt doar pentru oamenii cu bani.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.