Emisiunea „România, te iubesc!”, difuzată duminică la ProTV, lider de audiență

Emisiunea „România, te iubesc!”, difuzată duminică la ProTV, lider de audiență
Pro TV

Telespectatorii continuă să aleagă PRO TV și în a doua săptămână a primăverii. Producțiile variate cu informații obiective, divertisment, comedie, talent, show-uri cu oportunități și filme pline de suspans i-au ținut pe oameni în fața televizoarelor.

În a doua săptămână a lunii martie, în Prime Time (19:00 – 23:00), PRO TV a fost lider incontestabil de audiență și a înregistrat, pe targetul comercial național, 10.5 puncte de rating și 25.9% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 6.9 puncte de rating și 16.9% share.

Pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat o medie de 8.6 puncte de rating și 25.0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a abținut 6.2 puncte de rating și 18.0% share.

Emisiunile din weekend, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore?, I like IT, au fost lideri de audiență pe segmentele lor, iar oamenii au urmărit, sâmbătă și duminică, de la 10:00, cele mai inovative idei din tehnologie și sfaturi despre sănătate, iar dumincă seară, de la 18:00, ancheta semnată de Cosmin Savu: „Gruparea criminală, brand de Capitală”.

Aseară, emisiunea România, te iubesc! a fost în topul audiențelor, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 17:59 – 18:58. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 8.3 puncte de rating și 25.7% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 3.3 puncte de rating și 10.3% share.

Citește și
”România, te iubesc!”, despre clanurilor interlope din București. Cosmin Savu: ”Au fost amenințări”
”România, te iubesc!”, despre clanurile interlope din București. Cosmin Savu: ”Au fost amenințări”
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială

În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 6.3 puncte de rating și 22.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.1 puncte de rating și 10.8% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea.

Ieri, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 4.2 puncte de rating și 20.4% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 2.2 puncte de rating și 10.8% share. În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 4.4 puncte de rating și 25.2% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.5 puncte de rating și 14.3% share.

Și emisiunea iLike IT a condus detașat topul audiențelor. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 4.2 puncte de rating și 23.1% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 1.7 puncte de rating și 9.1% share. În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 3.8 puncte de rating și 26.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 1.5 puncte de rating și 10.4% share.

Sămbăta viitoare, de la 10:00, ne revedem cu o nouă emisiune ilike IT. Duminică, de la aceeași oră, Oana Cuzino ne așteaptă cu noi informații esențiale despre sănătate, iar seara, de la 18:00, vom vedea o nouă anchetă marca România, te iubesc!.

Articol recomandat de sport.ro
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Citește și...
Radiografia grupărilor interlope din București. Cum au făcut miliarde prin şmecherie şi violenţă
Radiografia grupărilor interlope din București. Cum au făcut miliarde prin şmecherie şi violenţă

GRUPARE CRIMINALĂ; BRAND DE CAPITALĂ. PARTEA I. De ani de zile auzim despre clanuri de interlopi şi grupări infracţionale organizate care-şi desfăşoară activitatea lângă noi, într-o lume subterană, paralelă şi insiduoasă.

”România, te iubesc!”, despre clanurile interlope din București. Cosmin Savu: ”Au fost amenințări”
”România, te iubesc!”, despre clanurile interlope din București. Cosmin Savu: ”Au fost amenințări”

”România, te iubesc!” este de la ora 18.00, la Pro TV. Despre ancheta din această seară am vorbit cu realizatorul Cosmin Savu.

Recomandări
După o zi de ”negocieri dificile”, Ungaria a fost de acord să nu se opună prin veto ajutorului dat de NATO Ucrainei
După o zi de ”negocieri dificile”, Ungaria a fost de acord să nu se opună prin veto ajutorului dat de NATO Ucrainei

Președintele maghiar Viktor Orbán și șeful NATO, Jens Stoltenberg, au ajuns la un acord, după o zi de negocieri "dificile".  

Val de refinanțări la Prima Casă în aprilie și mai. Decizia luată de Finanțe pentru a face față procedurii în timp util
Val de refinanțări la Prima Casă în aprilie și mai. Decizia luată de Finanțe pentru a face față procedurii în timp util

Începând de săptămâna trecută Ministerul Finanțelor a decis modificarea procedurii de refinanțare a creditelor de tip Prima Casă, informează instituția. 

România, primul loc în UE la irosirea mâncării. Cum putem combate risipa alimentară printr-o alimentație sănătoasă
România, primul loc în UE la irosirea mâncării. Cum putem combate risipa alimentară printr-o alimentație sănătoasă

România se află într-o poziție tristă în topul risipei alimentare din Uniunea Europeană, ocupând locul 1, cu o cantitate estimată de 2,5 milioane de tone aruncate anual. Mâncatul sănătos este un pas important în combaterea risipei alimentare.