(P) Un nou capitol în povestea Godmother: Alice Gavril preia conducerea agenției și funcția de Managing Partner

adv
StirilePROTV

Din această nouă poziție, Alice Gavril își propune să continue creșterea agenției și să consolideze poziționarea de #brandexperienceartisans prin proiecte autentice, memorabile și relevante, care să ridice constant standardele din România.

Alice Gavril preia funcția de conducere a agenției de brand experience de la Valentin Văcăruș, care va rămâne implicat în demersurile de new business ale Godmother și se va concentra pe dezvoltarea companiilor din grup, precum și a proiectelor și instrumentelor proprii ale agenției, unele dintre acestea urmând a fi lansate oficial în perioada următoare.

„De la începutul colaborării noastre, am găsit în Alice un partener excelent, cu o viziune strategică, putere de muncă și dedicare pe care puțini sunt capabili să le dezvolte. Împreună am crescut constant și susținut business-ul Godmother, lucru pe care știu că va continua să îl facă și de acum încolo, cu la fel de multă pasiune și profesionalism” a declarat Valentin Văcăruș, Partener Godmother.

Un profesionist cu 19 ani de experiență în domeniul comunicării, Alice Gavril este parte din acționariatul agenției și a coordonat în ultimii șase ani activitatea departamentului de Client Service Godmother, fiind implicată activ pe tot parcursul acestui timp în strategia de business și de comunicare, astfel că această tranziție a venit ca un pas natural în evoluția agenției.

„Am acceptat cu entuziasm să preiau rolul de Managing Partner, deoarece mă aflam într-un moment al carierei și al vieții mele când simțeam că pot aduce o schimbare. Intrasem într-o zonă de confort, excelând în activitățile de comunicare pe care le desfășuram și simțeam că pot sa fiu și căpitan, nu doar “produs”. În cei șase ani de experiență în cadrul Godmother, pot să afirm cu mândrie că am contribuit la consolidarea reputației ca agenție de brand experience, am trecut prin șocul dat de pandemie business-ului de BTL prin capacitatea de adaptare rapidă și inovație și sunt nerăbdătoare să continui să dezvolt pe baza acestei fundații și să ajut agenția să continue să crească, să inoveze și să obțină rezultate pentru clienții noștri” a declarat Alice Gavril, Managing Partner Godmother.

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Noul rol al lui Alice Gavril în cadrul Godmother este unul complex care include, pe lângă managementul operațional al agenției, continuarea coordonării departamentului de Client Service, precum și a strategiei de business, comunicare & talent growth și implicarea în pitch-urile la care Godmother participă.

„Acest nou rol îmi oferă oportunitatea să aduc la viață viziunea mea mai rapid, să-mi manifest creativitatea și în zone noi, deoarece beneficiez de tot sprijinul în această colaborare care a evoluat până la stadiul în care ne aflăm acum.

Vom investi în continuare în trei piloni pe care îi consider fundamentali pentru o creștere sustenabilă: amplificarea sensului din spatele sloganului nostru "brand experience artisans", talent growth & wellbeing, precum și dezvoltarea (alături de Valentin) și integrarea în portofoliu a propriilor produse inovatoare, menite să aducă atât nouă, cât și clienților noștri, eficiență și rezultate” a adăugat Alice Gavril, Managing Partner Godmother.

Godmother este o agenție definită prin excelența în evenimente, care a crescut constant și susținut de-a lungul timpului și se regăsește în top 10 agenții de publicitate din România din punct de vedere al cifrei de afaceri din anul 2022.

Investiția constantă în zona de resurse și instrumente proprii, precum și cea în dezvoltarea permanentă a competențelor echipei prin cursuri de specializare individuale și de grup, reprezintă unii din vectorii principali ai creșterii agenției în cei 25 de ani de activitate pe piața din România.

Echipa Godmother este formată în prezent din 35 de membri, majoritatea seniori, care gestionează proiectele în numele agenției și care acoperă o paletă amplă de competențe: Strategie, Creație, Client Service, Implementare, Producție dar și conținut audio-video.

Despre Godmother

We are brand experience artisans

Godmother înseamnă excelență și pasiune pentru crearea unor experiențe de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde între brand și consumator. Ne propunem să inspirăm audiențele prin campanii (evenimente, activări in-store sau digitale) care oferă valoare, sunt relevante și de impact atât pentru consumator cât și pentru brand.

Godmother este o agenție de publicitate cu 25 de ani de experiență, peste 1000 de evenimente implementate și o echipă de profesioniști seniori pentru care implementarea impecabilă, inovarea și perfecționarea constantă reprezintă standardul.

Începând din aprilie 2022, Godmother s-a alăturat rețelei profesionale 27Names, care reunește cele mai bune agenții independente de evenimente din Europa.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!

Într-o lume în care energia verde devine din ce în ce mai importantă, sistemele fotovoltaice câștigă popularitate datorită beneficiilor lor ecologice și economice.

(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu
(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu

Suntem deosebit de onorați de a fi alături de regizorul Tudor Giurgiu și de echipa sa, la prezentarea filmului NASTY la cea de-a 77-a ediție a prestigiosului Festival Internațional de Film de la Cannes.

(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo
(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo

Potrivit Uniunii Europene, unul din șase decese din România este cauzat de afecțiuni oncologice. Deși incidența locală a cancerului este sub media UE, mortalitatea este cu 7% peste medie, cu o tendință de creștere constantă în ultimii 10 ani.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.