(P) Noile balsamuri Lenor: cea mai intensă prospețime de la Lenor și catifelare pe bază de plante

lenor

Studiile Lenor arată că marea majoritate a oamenilor găsesc bucurie în lucrurile mărunte, cum ar fi momentele de destindere petrecute între cearceafuri parfumate, la finalul unei zile pline.

 

Astfel, Lenor își propune să redefinească momentele de răsfăț, cu ajutorul parfumurilor sale inconfundabile, și să ofere consumatorilor cea mai intensă prospețime de până acum și catifelare pe bază de plante.

Balsamurile Lenor sunt special concepute pentru a le oferi consumatorilor de pretutindeni mici momente de plăcere și răsfăț, fie că este vorba de așternuturile proaspăt spălate sau de confortul și catifelarea hainelor care îți ating pielea. Ținând cont de dorințele și nevoile acestora, oamenii de știință de la P&G au dezvoltat o nouă formulă care asigură țesăturilor prospețime și mai intensă, de lungă durată și catifelare oferită de ingrediente din plante. Astfel, noul Lenor, prin formula inovatoare, reduce, în același timp, impactul asupra mediului.

Un strop de prospețime în fiecare zi

Cheia prospețimii de lungă durată a noului balsam Lenor constă în două inovații:

Citește și
Competiție de călărie terapeutică, în Alba. Caii sunt o „salvare” pentru copiii cu diverse probleme
Competiție de călărie terapeutică, în Alba. Caii sunt o „salvare” pentru copiii cu diverse probleme
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Optiscent™ – o tehnologie revoluționară care aduce îmbunătățiri la nivel de prospețime, folosind doar ingrediente esențiale, astfel încât consumatorii să se poată bucura mai mult de parfumul pe care îl iubesc.

Softpore – tehnologia Lenor care îmbunătățește modul în care mirosul proaspăt este transferat în țesături, hainele păstrându-și notele parfumate chiar și în cicluri de spălare rapidă și în apă rece, încurajând iubitorii balsamului Lenor să folosească cicluri scurte pentru economisirea energiei.

Și catifelare pe baza de plante!

Încă de la apariția primelor produse Lenor, găsirea soluțiilor pentru a le oferi consumatorilor o stare de bine a fost o misiune constantă. Acum, întreaga gamă Lenor oferă materialelor catifelare, folosind o formulă bazată pe extracte naturale din plante, un mix de uleiuri atent selectate pentru a oferi hainelor cea mai delicată îngrijire. Mai mult decât atât, prin combinarea celei mai intense prospețimi de lungă durată cu catifelarea pe bază de plante, Lenor a redus emisiile de dioxid de carbon la fiecare ciclu de spălare.

Ca parte a aceleiași misiuni, Lenor se asigură că fiecare ingredient este atent selectat, iar întreaga gamă este testată dermatologic.

Noua formulă Lenor oferă consumatorilor, pe lângă prospețimea de lungă durată, o selecție de note parfumate florale. Noua gamă vine cu două noi arome:

Hibiscus & Bujor: pentru o experiență de prospețime florală unică.

Floare de lime & Sare de mare: o combinație de prospețime datorată notelor fresh și catifelate de floare de lime și notelor clare și fine de sare de mare.

Mai mult decât atât, ambalajul sticlelor de balsam Lenor joacă un rol fundamental în ciclul de viață al produsului, motiv pentru care atenția și eforturile mărcii sunt îndreptate spre dezvoltarea ambalării circulare și inteligente: sticlele transparente de balsam sunt deja complet reciclabile.

Specialiștii Lenor lucrează și la modificarea sticlelor colorate pentru a maximiza procesul de reciclare la nivelul tuturor gamelor Lenor. Sticlele transparente de balsam deja folosesc 100%* rășină reciclabilă (PCR), un material care provine din plasticul reutilizat de la produse folosite de consumatori sau companii. Până în anul 2023, toate gamele de balsam Lenor vor avea sticle complet realizate din rășină reciclată, prin urmare, niciun plastic nou nu va mai fi utilizat pentru a produce sticlele de balsam.

*Exceptând capacul & eticheta

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Unul dintre cele mai îndrăgite parfumuri Lenor revine în ediție limitată, odată cu aniversarea a 25 de ani în România
(P) Unul dintre cele mai îndrăgite parfumuri Lenor revine în ediție limitată, odată cu aniversarea a 25 de ani în România

Parfumul are puterea de a ne purta chiar și spre cele mai îndepărtate amintiri. 

Competiție de călărie terapeutică, în Alba. Caii sunt o „salvare” pentru copiii cu diverse probleme
Competiție de călărie terapeutică, în Alba. Caii sunt o „salvare” pentru copiii cu diverse probleme

Animalele sunt un adevărat balsam pentru suflet. Putem ține lângă noi un câine, o pisică, iar din când în când putem merge la un centru de echitație.

O femeie a rămas fără păr după ce a folosit un balsam. A depus plângere
O femeie a rămas fără păr după ce a folosit un balsam. A depus plângere

O tânără din Wisconsin, Statele Unite, susține că a început să-i cadă părul și, până la urmă, a fost nevoită să se radă în cap, după ce și-a cumpărat un balsam de păr dintr-un supermarket.

Românii îşi îngrijesc mai bine casele decât pe ei înşişi. Cât de puţin săpun cumpără anual
Românii îşi îngrijesc mai bine casele decât pe ei înşişi. Cât de puţin săpun cumpără anual

Cheltuim mai mulţi bani, pentru detergenţi şi balsam de rufe, dar nu şi pe săpun şi pastă de dinţi. Asta arată un studiu despre cumpărăturile făcute de romani.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.